Prevádzkovateľ a predávajúci internetového obchodu www.boemikozmetika.sk
Alexandra Tkáčová – ViridiaIČO: 47046635
DIČ: 1085414924
IČ DPH: SK1085414924
Číslo živn.registra: 430-42938, okresný úrad NitraZákazník odoslaním svojej objednávky prijíma a uznáva naše podmienky predaja a dodania objednaného tovaru. Všetky odoslané objednávky považujeme za záväzné. Vyhradzujeme si právo zrušiť objednávku alebo jej časť v prípadoch, že tovar sa už nevyrába, nie je skladom, alebo sa výrazne zmenila jeho cena. Ceny uvedené pri každom produkte sú konečné.
Sme platcami DPH
Každá odoslaná objednávka je potvrdená e-mailom na adresu uvedenú v dodacích údajoch. Doručením tohto e-mailu dochádza k uzatvoreniu kúpnej zmluvy. V prípade, že potvrdzujúci e-mail neobdržíte, nebola pravdepodobne Vaša objednávka odoslaná správne.
Zákazník má právo objednávku stornovať do 12 hodín od odoslania.
Ceny v eshope na www.boemikozmetika.sk sú uvedené s 20% DPH
Tovar zasielame prostredníctvom UPS a GLS služby na dobierku, resp. bez dobierky platbou dopredu na účet alebo online platbou.
Slovenská republika - doručenie kuriérom domov
Doprava 4,50€ s DPH - pri objednávke nad 50,00 € je doprava tovaru zadarmo.
Dobierka 1,10€ s DPH
Platba na účet 0,00€
Platba online kartou 0,00€
Česká republika - doručenie kuriérom domov
Doprava 5,90 € s DPH - pri objednávke nad 80,00€ je doprava tovaru zadarmo.
Platba online kartou 0,00€
Platba na účet 0,00€
Poľsko - doručenie kuriérom domov
Doprava 9,90€ s DPH
Platba online kartou 0,00€
Nemecko - doručenie kuriérom domov
Doprava 9,90€ s DPH
Platba online kartou 0,00€
Rakúsko - doručenie kuriérom domov
Doprava 9,90€ s DPH
Platba online kartou 0,00€
Maďarsko - doručenie kuriérom domov
Doprava 9,90€ s DPH
Platba online kartou 0,00€
Ceny sú uvedené s 20% DPH. Ceny sú platné pre Slovensko,Českú republiku,Poľsko,Maďarsko, Rakúsko a Nemecko. Pri objednávaní si objednávajúci volí typ platby.
Vaša objednávka bude spracovaná a tovar odoslaný v priebehu 1 až 2 pracovných dní od prijatia objednávky. Pri platbe prevodom môže prísť k omeškanou v závislosti od času prijatia platby.
V prípade, ak Vám bude balík doručený s viditeľným poškodením, nepreberajte ho od prepravcu. Na neskoršie reklamácie vzniknuté poškodením tovaru nebude prihliadnuté. Reklamácie ohľadom kompletnosti dodávky, alebo kvality doručeného tovaru akceptujeme do dvoch pracovných dní od doručenia tovaru. Po uznaní reklamácie, budete vyzvaní k doručeniu reklamovaného tovaru späť na adresu prevádzkovateľa internetového obchodu. Tovar nezasielajte na dobierku, zásielky zaslané na dobierku nebudú prevzaté. Čiastka zodpovedajúca cene reklamovaného tovaru Vám bude zaslaná na uvedený bankový účet.
Reklamačné podmienky internetového obchodu (e-shopu www.boemikozmetika.sk) neoddeliteľná súčasť všeobecných obchodných podmienok
6. Zo zodpovednosti za vady sú taktiež vyňaté vady, ktoré vznikli pri živelnej pohrome.
8. Zodpovednosť za vady sa nevťahuje taktiež i na bežné opotrebenie tovaru (alebo jeho časti) spôsobené používaním tovaru. Kratšiu životnosť výrobku teda nemožno považovať za vadu a nedá sa reklamovať.
9. Reklamovaný tovar je potrebné zaslať na našu adresu uvedenú nižšie avšak nie na dobierku alebo osobne doniesť na kontaktnú adresu . Tovar je potrebné vhodne zabaliť, aby počas prepravy nedošlo k poškodeniu tovaru a odporúčame tovar zaslať doporučene, prípadne ako poistenú zásielku. K tovaru je potrebné pripojiť kópiu dokladu o kúpe (faktúru) a popis vady alebo odporúčame priložiť vyplnený Reklamačný formulár spolu s dokladom o kúpe. Reklamačný formulár si môžte stiahnuť tu : reklamačný formulár. Reklamáciu je potrebné zaslať výhradne písomne (poštou) alebo osobne (nie formou e-mailu).
10. Predávajúci potvrdí prijatie reklamácie a vydá kupujúcemu potvrdenie o uplatnení reklamácie tovaru vo vhodnej forme. Za deň uplatnenia reklamácie sa považuje deň jej doručenia predávajúcemu. Ak nie je možné potvrdenie doručiť ihneď, musí sa doručiť bez zbytočného odkladu, najneskôr však spolu s dokladom o vybavení reklamácie. Potvrdenie o vybavení reklamácie bude zaslané písomne.
11. Vybavenie reklamácie nesmie byť dlhšie ako 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie. Po uplynutí 30 dňovej lehoty na vybavenie reklamácie ma kupujúci právo odstúpiť od kúpnej zmluvy a bude mu vrátená plná suma za tovar alebo má právo na výmenu tovaru za nový.
12. Práva kupujúceho pri uplatňovaní reklamácie:
12. Nepoškodenie tovaru, resp. neporušenosť obalu (podľa pokynov pri preberaní tovaru) je potrebné skontrolovať pri preberaní tovaru, nakoľko tovar pri preprave sa môže poškodiť, odporúčame kupujúcim rozbaliť tovar a prezrieť si ho v prítomnosti dopravcu. Vaším podpisom kuriérovi prehlasujete že obal je nepoškodený.
13. Tieto reklamačné podmienky sú neoddeliteľnou súčasťou všeobecných obchodných podmienok, a predávajúci si vyhradzuje právo ich kedykoľvek meniť aj bez predchádzajúceho upozornenie kupujúceho.
14. Kontakt Alexandra Tkáčová - Viridia, Za parkom 999/5, 95115 Mojmírovce , info@boemikozmetika.sk
Zákazník má právo do 14 dní vrátiť tovar ( odstúpenie od zmluvy ) späť bez udania dôvodu. Tovar nesmie byť poškodený a používaný. Po predchádzajúcom dohovore ( mailom ) pošlite tovar späť spolu s daňovým dokladom , ale nie na dobierku. Po doručení a kontrole tovaru Vám zašleme čiastku odpovedajúcu platbe, vrátane nákladov na dopravu, dodanie a iných nákladov a poplatkov na Vami uvedený bankový účet najneskôr do 7 dní.
Alexandra Tkáčová - Viridia
Za parkom 999/5
95115 Mojmírovce
Tel.číslo : 0948436343
Stiahnuť formulár
Pri odstúpení od zmluvy, spotrebiteľ znáša náklady na vrátenie tovaru.
Čo sú súbory Cookies?
Cookies sú malé textové súbory obsahujúce informácie, ktoré sa pri návšteve webových stránok stiahnu do Vášho počítača, mobilu alebo iného zariadenia. Následne pri každej ďalšej návšteve tejto webovej stránky sa súbory Cookies zasielajú späť. Cookies sú užitočné, pretože umožňujú webovým stránkam rozpoznať zariadenie užívateľa. Užívateľ nie je na základe takto poskytnutých informácií priamo identifikovateľný.
Ďalšie všeobecné informácie o súboroch Cookies nájdete na stránkach Wikipédie.
Prečo používame súbory Cookies?
Súbory Cookies používame za účelom prispôsobenia našej ponuky Vaším potrebám.
Súbory Cookies pomáhajú napr.:
- pri načítavaní našich webstránok, ktoré sa Vám pri ďalšej návšteve načítavajú rýchlejšie,
- pri správnej funkčnosti našich webstránok, aby ste mohli dokončiť proces nákupu čo najjednoduchšie,
- pri zapamätaní Vašich prihlasovacích údajov, aby ste ich na rovnakom zariadení nemusel opakovane zadávať
Ako zakázať používanie súborov Cookies?
Pomocou nastavení Vášho prehliadača môžete prijať alebo odmietnuť nové, prípadne odstrániť už existujúce súbory Cookies. Podrobnejšie informácie o tom, ako môžete spravovať súbory Cookies, nájdete prostredníctvom funkcie pomoci vo Vašom prehliadači.
Ak sa rozhodnete súbory Cookies zakázať, nebudete môcť naplno využívať všetky funkcie našich webstránok.
Slovenská obchodná inšpekcia, Inšpektorát Nitra pre Nitriansky kraj.
Adresa : Inšpektorát SOI pre Nitriansky kraj, Staničná 9, P. O. BOX 49A, 950 50 Nitra 1 Odbor výkonu dozoru tel. č. 037/772 02 16 fax č. 037/772 00 24
Nakupujúci – spotrebiteľ – má právo obrátiť sa na predávajúceho so žiadosťou o nápravu (e-mailom na info@boemikozmetika.sk ), ak nie je spokojný so spôsobom, ktorým predávajúci vybavil jeho reklamáciu alebo ak sa domnieva, že predávajúci porušil jeho práva. Ak predávajúci odpovie na túto žiadosť zamietavo alebo na ňu neodpovie do 30 dní od jej odoslania, spotrebiteľ má právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu subjektu alternatívneho riešenia sporov (ďalej len subjekt ARS) podľa zákona 391/2015 Z.z. ARS subjektami sú orgány a oprávnené právnické osoby podľa §3 zákona 391/2015 Z.z. Návrh môže spotrebiteľ podať spôsobom určeným podľa §12 Zákona 391/2015 Z.z. Zoznam subjektov ARS je možné nájsť na stránke Ministerstva hospodárstva SR www.mhsr.sk.
Spotrebiteľ môže podať sťažnosť aj prostredníctvom platformy alternatívneho riešenia sporov RSO, ktorá je dostupná online na ec.europa.eu/consumers...
Alternatívne riešenie sporov môže využiť len spotrebiteľ – fyzická osoba, ktorá pri uzatváraní a plnení spotrebiteľskej zmluvy nekoná v rámci predmetu svojej podnikateľskej činnosti, zamestnania alebo povolania. Alternatívne riešenie sporov sa týka len sporu medzi spotrebiteľom a predávajúcim, vyplývajúceho zo spotrebiteľskej zmluvy alebo súvisiaceho so spotrebiteľskou zmluvou. Alternatívne riešenie sporov sa týka len zmlúv uzatvorených na diaľku. Alternatívne riešenie sporov sa netýka sporov, kde hodnota sporu neprevyšuje sumu 20 EUR. Subjekt ARS môže od spotrebiteľa požadovať úhradu poplatku za začatie alternatívneho riešenia sporu maximálne do výšky 5 EUR s DPH.
I.Základné ustanovenie
1. Prevádzkovateľ osobných údajov podľa čl. 4 bod 7 nariadenie Európskeho parlamentu a Rady (EU) 2016/679 o ochrane fyzických osôb v súvislosti so spracovaním osobných údajov a o voľnom pohybe týchto údajov (ďalej len: „GDPR”) je Alexandra Tkáčová - Viridia IČO 47046635 DIČ 1085414924 IČ DPH SK1085414924 so sídlom Za parkom 999/5,95115 Mojmírovce (ďalej len: „prevádzkovateľ“).
2. Kontaktné údaje prevádzkovateľa sú:
Adresa: Za parkom 999/5, 95115 Mojmírovce
Email: viridiaobchodik@gmail.com
Telefón: 0948436343
3. Osobnými údajmi sa rozumejú všetky informácie o identifikovanej alebo identifikovateľnej fyzickej osobe; identifikovateľnou fyzickou osobou je fyzická osoba, ktorú možno priamo či nepriamo identifikovať, najmä odkazom na určitý identifikátor, napríklad meno, identifikačné číslo, lokalizačné údaje, sieťový identifikátor alebo odkazom na jeden či viac zvláštnych prvkov fyzickej, fyziologickej, genetickej, psychickej, ekonomickej, kultúrnej alebo spoločenskej identity tejto fyzickej osoby.
4. Prevádzkovateľ nevymenoval zodpovednú osobu pre ochranu osobných údajov.
II. Zdroje a kategórie spracovávaných osobných údajov
1. Prevádzkovateľ spracováva osobné údaje, ktoré ste mu poskytol/la alebo osobné údaje, ktoré prevádzkovateľ získal na základe plnenia Vašej objednávky.
2. Prevádzkovateľ spracováva Vaše identifikačné a kontaktné údaje a údaje nutné pre plnenie zmluvy
III. Zákonný dôvod a účel spracovania osobných údajov
1. Zákonným dôvodom spracovania osobných údajov je
2. Účelom spracovania osobných údajov je
3. Zo strany prevádzkovateľa nedochádza automatickému individuálnemu rozhodovaniu v zmysle § 28 GDPR.
IV. Doba uchovávania osobných údajov
1. Prevádzkovateľ uchováva osobné údaje
V. Príjemcovia osobných údajov (subdodávatelia prevádzkovateľa)
1. Príjemcovia osobných údajov sú osoby
2. Prevádzkovateľ nemá v úmysle odovzdať osobné údaje do tretej krajiny (do krajín mimo EU) alebo medzinárodným organizáciám.
VI. Vaše práva
1. Za podmienok stanovených v GDPR máte
2. Ďalej máte právo podať sťažnosť na Úrade pre ochranu osobných údajov v prípade, že sa domnievate, že bolo porušené Vaše právo na ochranu osobných údajov.
VII. Podmienky zabezpečení osobných údajov
1. Prevádzkovateľ prehlasuje, že prijal všetky vhodné technické a organizačné opatrenia k zabezpečeniu osobných údajov,
2. Prevádzkovateľ prijal technické opatrení k zabezpečeniu dátových úložísk a úložísk osobných údajov v listinnej podobe.
3. Prevádzkovateľ prehlasuje, že k osobným údajom majú prístup len ním poverené osoby.
VIII. Záverečné ustanovenia
1. Odoslaním objednávky z internetového objednávkového formulára potvrdzujete, že ste oboznámený/á s podmienkami ochrany osobných údajov a že ich v celom rozsahu prijímate.
2. S týmito podmienkami súhlasíte zaškrtnutím súhlasu prostredníctvom internetového formulára. Zaškrtnutím súhlasu potvrdzujete, že ste oboznámený/oboznámená s podmienkami ochrany osobných údajov a že ich v celom rozsahu prijímate.
3. Prevádzkovateľ je oprávnený tieto podmienky zmeniť. Novú verziu podmienok ochrany osobných údajov zverejní na svojich internetových stránkach a zároveň Vám zašle novú verziu týchto podmienok na Vašu e-mailovú adresu, ktorú ste prevádzkovateľovi poskytol/la.
Vzťahy, ktoré nie sú upravené týmito obchodným podmienkami sa riadia príslušnými zákonmi platnými na území SR. Potvrdením objednávky kupujúci zároveň potvrdzuje, že sa oboznámil s obchodnými podmienkami predávajúceho, súhlasí s nimi a prijíma ich.